Το ΚΕΑΝ συμμετέχει στο επιμορφωτικό σεμινάριο εκπαιδευτικών με εθνικό θεματικό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης 'Οι πράσινες γωνιές της γειτονιάς μου' το Σάββατο 3 Μαρτίου στο 13ο Δημοτικό σχολείο Χαλανδρίου που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της φύσης σε συνεργασία με το ΥΠ.Ε.Π.Θ.

Ακολουθεί το πρόγραμμα της εκδήλωσης:

09:30-10.00   Προσέλευση-Εγγραφές

10:00-10.15  Χαιρετισμοί 

                       1.      Εκπρόσωπος Υπουργείου Παιδείας  

                       2.      Εκπρόσωπος 13ου  Δημοτικού Σχολείου Χαλανδρίου

                       3.      Εκπρόσωπος ΕΕΠΦ

 

10:15-11:30         Εισηγήσεις

                      1. «Καταφύγια ζωής στο Οικοσύστημα της πόλης» στο πλαίσιο του Δικτύου «Οι Πράσινες Γωνιές της Γειτονιάς μου», Μαρία Ρουσσομουστακάκη, Δρ. Βιολογίας, τ. Λέκτωρ Παν/μιου Αθηνών, τ. Πρόεδρος ΕΕΠΦ.

                   2.«Ο Βοτανικός Κήπος Διομήδους και η συμβολή του στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», Ειρήνη Βαλλιανάτου, Δρ. Βιολογίας, Προϊσταμένη Βοτανικού Κήπου Ιουλίας & Αλεξάνδρου Διομήδους.

                 3. «Για ένα επιτυχημένο κήπο στη σχολική αυλή», Ματίνα Κανάκη Γραμματέας του ΔΣ του ΚΕΑΝ (Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων) και Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

 

11:30-11:45      Διάλειμμα

                        Ροφήματα

 

11:45-13:15        Βιωματικά Εργαστήρια (Α’ κύκλος)

•             Στο ρέμα Χαλανδρίου. Εμψυχώτρια Σοφία Καινούριου.

•             Ένα σκιάχτρο για την Πράσινη Γωνιά μας. Εμψυχώτρια  Ελένη Σούμα.

•             Βλέπω, αγγίζω, μυρίζω, γεύομαι,  και έτσι γνωρίζω,  τα φυτά της Ελλάδας. Εμψυχώτρια Μαρία Ρουσσομουστακάκη.

 

13:15-14.00      Διάλειμα

                       Πρόχειρο γεύμα 

 

14.00-15.30       Βιωματικά Εργαστήρια (Β’ κύκλος)

•             Στο ρέμα Χαλανδρίου. Εμψυχώτρια Σοφία Καινούριου.

•             Ένα σκιάχτρο για την Πράσινη Γωνιά μας. Εμψυχώτρια  Ελένη Σούμα

•             Βλέπω, αγγίζω, μυρίζω, γεύομαι,  και έτσι γνωρίζω,  φυτά της Ελλάδας. Εμψυχώτρια Μαρία Ρουσσομουστακάκη

               

15.30-16:00         Συζήτηση, Αξιολόγηση

 

Λήξη Σεμιναρίου